შეფასების რუბრიკა

გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
ქულები და კრიტერიუმებ
ძალიან კარგი
კარგი
 საშუალო
საშუალოზე დაბალი
აქტიური მონაწილეობა
ყოველთვის მონაწილეობს  და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას
ყოველთვის მონაწილეობს
ხშირად მონაწილეობს
იშვიათად  ან საერთოდ არ მონაწილეობს
გამართული და სწორი მეტყველება
მართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
გამართულად მეტყველებს და იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად გამართულად საუბრობს
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
ხშირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
ხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას


  ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
ძალიან კარგი
კარგი
საშუალო
დაბალი
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გაზიარება
ჯგუფმა მიზანი კარგად გააცნობიერ
ჯგუფმა მიზანი  გააცნობიერა
ჯგუფმა მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა მიზანი  ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
ჯგუფის მიერ სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული.
ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა.

სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული,
მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არა თანაბრად გადანაწილდა

სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული,
 ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არა თანაბრად გადანაწილდა.

სამუშაო  არ იყო ორგანიზებული,
 ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არა თანაბრად გადანაწილდა.

ურთიერთქმედებისა
და აზთა გაზიარების უნარი

აქვთ საუკეთესო
ურთიერთქმედებისა
და აზთა გაზიარების უნარი

საკმარისად აქვთ ურთიერთქმედებისა
და აზთა გაზიარების უნარი

ნაწილობრივ აქვთ
ურთიერთქმედებისა
და აზთა გაზიარების უნარი

არ აქვთ  ურთიერთქმედებისა
და აზთა გაზიარების უნარი

დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობა
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობა
ჯგუფის რამდენიმე წევრი აქტიურობდა, ჯგუფის წევრებს შორის ზოგჯერ იძაბებოდა ურთიერთობა
ჯგუფის  წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის იყო არ იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობა
მსჯელობის უნარის შეფასების რუბრიკა
სასწავლო უნარები
საშუალოზე დაბალი
საშუალო
კარგი
ძალიან კარგი
თემისა და პრობლემის განსაზღვრა
ვერ საზღვრავს კონკრეტულ თემატიკას და პრობლემას
დახმარების საშუალებით შეუძლია რამდენადმე მიუახლოვდეს სამიზნე თემას
არასრულფასოვნად აყალიბებს თემატიკასა და პრობლემას
საზღვრავს მიზანს, მსჯელობს პრობლემაზე, მოჰყავს არგუმენტები
ანალოგიებისა და ლიტერატურული პარალელების განსაზღვრა
არ შეუძლია ანალოგიებისა და ლიტერატუტული პარალელების ამოცნობა
ახმარების შედეგად  ამოიცნობს
ლიტ.პარალელებს

შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს ანალოგიური თემები და იდეები, მოჰყავს მაგალითები
მასალა კარგად აქვს მომზადებული, შეუძლია მაგალითებისა და ლიტერატურული პარალელების შესახებ მსჯელობა და სათანადო დასკვნების გამოტანა
პრეზენტაცია
თემას ვერ წარმოადგენს ნათლად და გასაგებად, კითხვებზე ვერ პასუხობს ადეკვატურად
ინფორმაციას ფლობს, მაგრამ უჭირს მისი დალაგება, ლოგიკურად გადმოცემა
შეუძლია გეგმის მიხედვით წარმოადგინოს საპრეზენტაციო საკითხი, ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
შესავალი საინტერესოა,ავლენს შემოქმედებით უნარს, დაცულია ლოგიკური ჯაჭვი, გამართულია ტემბრი, იცავს დროის ლიმიტი
წინადადებების კონსტრუირება
არ შეუძლია წინადადების მიზნობრივად კონსტრუირება, უჭირს სათქმელის გადმოცემა
აგებს მარტივ კონსტრუქციებს, მაგრამ უშვებს სინტაქსურ და სტილურ შეცდომებს
ფლობს სინტაქსური სინონიმიკის ელემენტებს, სტილი გამართულია
ფლობს სინტაქსური სინონიმიკის ელემენტებს, სტილი გამართულია
ისტ-ის მიზნობრივი გამოყენება
რ ფლობს კომპიუტერზე მუშაობის ძირითად პრინციპებს
ახმარებით შეუძლია მითითების მიხედვით შესაბამისი პროგრამის გამოყენება
იცის  საოფისე პროგრამები, შეუძლია მათი დანიშნულებისამებრ გამოყენება დავალების შესრულებისას
სრულყოფილად ფლობს ისტ-ის გამოყენების ტექნიკას, შეუძლია შექმნას სასწავლო და დამხმარე მასალები

No comments:

Post a Comment

ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანი ტრენინგი იყო, ვისწავლე პრეზენტაციის აწყობა ,,power point,, პროგრამის გამოყენებით. ანიმაციების აწყობა და გამოყენ...