ქულები და კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგი |
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
აქტიური მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც
საკლასო მსჯელობას
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
ხშირად მონაწილეობს
|
იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
გმართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით
საშუალებებს
|
გამართულად მეტყველებს და იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ
კონსტრუქციებს
|
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად გამართულად
საუბრობს
|
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
|
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის
მოსაზრებას
|
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
|
ხშირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
|
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
|
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
|
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
|
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
ძალიან კარგი
|
კარგი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გაზიარება
|
ჯგუფმა მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა მიზანი ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული.
ჯგუფის
წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა.
|
სამუშაო
კარგად იყო ორგანიზებული,
მაგრამ
ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არა თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო
ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული,
ჯგუფის
წევრებს შორის ფუნქციები არა თანაბრად გადანაწილდა.
|
სამუშაო
არ იყო ორგანიზებული,
ჯგუფის
წევრებს შორის ფუნქციები არა თანაბრად გადანაწილდა.
|
ურთიერთქმედებისა
და
აზთა გაზიარების უნარი
|
აქვთ
საუკეთესო
ურთიერთქმედებისა
და
აზთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად
აქვთ ურთიერთქმედებისა
და
აზთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ
აქვთ
ურთიერთქმედებისა
და
აზთა გაზიარების უნარი
|
არ
აქვთ ურთიერთქმედებისა
და
აზთა გაზიარების უნარი
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი
ურთიერთობა
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური
და საქმიანი ურთიერთობა
|
ჯგუფის რამდენიმე წევრი აქტიურობდა, ჯგუფის წევრებს შორის ზოგჯერ იძაბებოდა
ურთიერთობა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის იყო არ იყო პოზიტიური
და საქმიანი ურთიერთობა
|
სასწავლო უნარები
|
საშუალოზე დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
ძალიან კარგი
|
თემისა და პრობლემის განსაზღვრა
|
ვერ საზღვრავს კონკრეტულ თემატიკას და პრობლემას
|
დახმარების საშუალებით შეუძლია რამდენადმე მიუახლოვდეს სამიზნე
თემას
|
არასრულფასოვნად აყალიბებს თემატიკასა და პრობლემას
|
საზღვრავს მიზანს, მსჯელობს პრობლემაზე, მოჰყავს არგუმენტები
|
ანალოგიებისა და ლიტერატურული პარალელების განსაზღვრა
|
არ შეუძლია ანალოგიებისა და ლიტერატუტული პარალელების ამოცნობა
|
ახმარების შედეგად ამოიცნობს
ლიტ.პარალელებს
|
შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს ანალოგიური თემები და იდეები,
მოჰყავს მაგალითები
|
მასალა კარგად აქვს მომზადებული, შეუძლია მაგალითებისა და ლიტერატურული
პარალელების შესახებ მსჯელობა და სათანადო დასკვნების გამოტანა
|
პრეზენტაცია
|
თემას ვერ წარმოადგენს ნათლად და გასაგებად, კითხვებზე ვერ პასუხობს
ადეკვატურად
|
ინფორმაციას ფლობს, მაგრამ უჭირს მისი დალაგება, ლოგიკურად
გადმოცემა
|
შეუძლია გეგმის მიხედვით წარმოადგინოს საპრეზენტაციო საკითხი,
ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
|
შესავალი საინტერესოა,ავლენს შემოქმედებით უნარს, დაცულია ლოგიკური
ჯაჭვი, გამართულია ტემბრი, იცავს დროის ლიმიტი
|
წინადადებების კონსტრუირება
|
არ შეუძლია წინადადების მიზნობრივად კონსტრუირება, უჭირს სათქმელის
გადმოცემა
|
აგებს მარტივ კონსტრუქციებს, მაგრამ უშვებს სინტაქსურ და სტილურ
შეცდომებს
|
ფლობს სინტაქსური სინონიმიკის ელემენტებს, სტილი გამართულია
|
ფლობს სინტაქსური სინონიმიკის ელემენტებს, სტილი გამართულია
|
ისტ-ის მიზნობრივი გამოყენება
|
არ ფლობს კომპიუტერზე მუშაობის ძირითად პრინციპებს
|
დახმარებით შეუძლია მითითების მიხედვით შესაბამისი პროგრამის გამოყენება
|
იცის საოფისე პროგრამები, შეუძლია მათი დანიშნულებისამებრ
გამოყენება დავალების შესრულებისას
|
სრულყოფილად ფლობს ისტ-ის გამოყენების ტექნიკას, შეუძლია
შექმნას სასწავლო და დამხმარე მასალები
|
No comments:
Post a Comment